نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

ویدئو | ظهور یک باشگاه ورزشی جدید در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۳۵۴۵
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
ویدئو | ظهور یک باشگاه ورزشی جدید در خراسان رضوی
نشست خبری شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این نشست که به‌مناسبت شروع فعالیت رسمی این باشگاه و آغاز مسابقات فوتسال جام فجر یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، مهندس پروانه از ظهور یک تیم فوتسال در سطح قهرمانی استان خبر داد.

سیدحسین پروانه‌حسینی، مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران‌خودرو خراسان، همچنین از ظهور یک باشگاه حرفه‌ای در استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مهم را انجام داده‌ایم و با یک کار کارشناسی‌شده وارد شده‌ایم. به‌عنوان یک انجمن کارگری و در قالب شرکت تعاونی تیم‌داری خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: ظرفیت‌های ورزشی کارکنان و کارگران شرکت ایران‌خودرو را به‌خوبی شناسایی کرده‌ایم و در گام اول با هدف استعدادیابی وارد خواهیم شد. در مراحل بعدی به فکر تقویت تیم با استفاده از ظرفیت‌های خودمان هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم در سطح حرفه‌ای تیم‌داری کنیم.

پروانه حسینی همچنین گفت: تلاشمان را برای احداث یک سالن تخصصی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم تا در زمان طولانی بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم.

وی یادآور می‌شود رقابت‌های فوتسال جام فجر یادواره سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی از عصر امروز به‌میزبانی شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران‌خودرو خراسان و شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان با حضور شانزده تیم کارگری از مجموعه ایران‌خودرو خراسان و شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود. قرعه‌کشی این رقابت‌ها درحالی برگزار شد که تیم‌ها پس از رقابت در چهار گروه و برگزاری مرحله حذفی به‌صورت رفت و برگشت در روز ۲۲بهمن هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، قهرمان این دوره از رقابت‌ها را خواهند شناخت. با اعلام سیدحسین پروانه‌حسینی، مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران‌خودرو خراسان، آغاز این رقابت‌ها هم‌زمان با افتتاح شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان شده است که در آینده اخبار بیشتری از فعالیت‌های این مجموعه و خدماتی که به کارکنان ارائه می‌کند، منتشر می‌شود.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->